close
標題:

這坦克是甚麼型號?

發問:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

圖片參考:http://imgcld.yimg.com/8/n/HA00053798/o/701201030035913873418556.jpg 這坦克是甚麼型號? ?

最佳解答:

回樓主,呢架係日本仔老翻德國豹2A4型既90式坦克,到現時為止仍然係日本陸軍既最先進坦克,不過已有超過二十年無升級,未來會被10式坦克取代。有趣既係10式坦克既坦克炮威力竟然仲差過90式,咁既倒退實在係聞所未聞。 日本仔當然吹到90式天上有地下無,以廿幾年前既標準來睇,90式當然好先進,因為佢有自動裝彈機及車長獨立追蹤目標系統。但個自動裝彈機經常故障,用處有限,而且支炮並非日本國產,係直接引入豹2A4既原型炮。當然,日本坦克裝甲一向麻麻,你睇佢到依家都未有複合裝甲就已經夠匪夷所思。 呢款坦克有300架左右,據小弟所知全部裝備於日軍精銳,駐守北海道既第七裝甲師。有趣既係舊年311大地震為日本有史以來最嚴重既天災,日本要派有三防裝置(即防核輻射、防化學武器及防生物武器)既坦克入福島核災區救災,但有三防裝置而又最先進既90式坦克卻繼續呆守北海道,日本只派差得多既74式坦克應急。反而前排日本搞一次講明針對中國既演習,第七裝甲師就不遠千里由北海道南下至九州,可見係日本政府高層眼中,人命係幾咁唔值錢,即使九級地震國難當前,都唔會用最好既裝備救急扶危。

其他解答:

車身同炮塔的側面不是斜面,真係硬食外來攻擊囉....|||||網友 steventtw20 真不愧是軍事迷,I 服 you !8758B59A7FA1EEA7
arrow
arrow

    bxzbthf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()