close
標題:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

sonyericsson xperia mini 手機更新

發問:

sonyericsson xperia mini 手機更新~ 1.係電話上佢提我有得更新, 但就要比咩數據費用.... 好怕會比多錢, 但係我冇上台,係用卡家... 咁會唔會都收錢家?, 2.係手機ge更新中心佢就話有4.0.2.A.062更新 插左去電腦睇就見到可以更新4.1.B.0.431更新 我應該更新邊個好? 3.更新後會有咩改變? 4.我應唔應該更新呢? sorry 一次過問咁多問題~ 但好希望會有人解答>_< 3q~ 更新: 我現在android板本只是2.3.3

最佳解答:

1.你怕的話可以抽起張sim卡,部機連接wifi或者電腦做更新 咁就唔會產生多餘費用 2.邊個都唔好更,原因看3. 3.更4.0那個你不會找到分別(如果你本身都系4.0),更4.1的話你會覺得部機順左,但無法看flash(好多online video都看不到) 4.覺得而家部機好好地就唔好更,覺得部機慢很不滿意可以搏下。

其他解答:8758B59A7FA1EEA7
arrow
arrow

    bxzbthf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()