close
標題:

iphone 4 microsim card問題(急20點)

發問:

我係iphone4新手 我原本係用儲值卡,買左iphone4之後又買左microsim cutter.But 我放張儲值卡入去,發現simcard上的晶片會有少少被剪去.我驚張simcard會5用得. 希望高手指教. 更新: 我跟圖剪左,but iphone4上顯示無sim卡. 點算? 希望高手指教. 更新 2: 我好擔心,卡剪左,but顯示無sim卡,好心急. 求各位高手幫幫手.

最佳解答:

用SIM CUTTER應該係OK嘅。好多網友用SIM CUTTER都係會裁到少少晶片邊,但係未聽過有咩問題。當然自已剪SIM CARD亦得,我都係自已跟圖剪。 圖片參考:http://mos.futurenet.com/techradar/classifications/computing/mobile-computing/Tablets%20and%20touchscreens/micro-sim/step.02-420-90.jpg 圖片參考:http://mos.futurenet.com/techradar/classifications/computing/mobile-computing/Tablets%20and%20touchscreens/micro-sim/step.04-420-90.jpg 2011-06-22 13:47:14 補充: 入左SIM卡後有冇駁電腦開ITUNES?

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

有冇剪錯呀,留意右上角缺口位,唔好掉轉﹗|||||我果個都係 冇野ga~~放心啦 2011-06-22 08:07:29 補充: 你一係等下佢有冇反應,Or去電話店問人|||||現正進行一個有關就業調查網上問卷 敬請各位能夠抽空參與此調查此問卷 只花閣下5-10分鐘各下所付出的時間將會對此調查做成莫大的幫助 https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFRlNU9OYlg5aFR5VzVpVGNQTE1uMWc6MQ 完成問卷後將會有專人聯絡, 提供工作機會8758B59A7FA1EEA7
arrow
arrow

    bxzbthf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()