close
標題:

沙田區邊到有得學琵琶?

發問:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問沙田邊到有得學琵琶呀?我宜家廿幾歲先黎學會唔會太遲呀?最重要係自己無咩音樂底子啊/。\ 個人希望在琴行有導師單獨教,因為覺得小組教自己會好難吸收到。 如果大家知既可唔可以話俾我知個地址同埋大概既價錢?

最佳解答:

我知道有一間叫環球琴行的,聽人說琵琶的價格大概是:(不知道有冇加價) 30分鐘 45分鐘 60分鐘 初級(1-3) $135 $205 $270 中級(4-5) $160 $240 $320 高級(6-8) ------- $270 $360 高級文憑 --------- $310 $420 地址:沙田大圍積福街66號地下 (Tai Wai Station wxit A,步行五分鐘即到) 電話: 26813626 FAX: 27145078 網址 : http://www.universal-piano.com.hk/ 另外我知道在顯徑有間利奧琴行,都有得學琵琶,以下網址有曬價錢,詳情我不再說了,你自已看看吧 http://leomusic.com.hk/index_courses.html

其他解答:8758B59A7FA1EEA7
arrow
arrow

    bxzbthf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()